Sunny Sunny

Professional Subscriber to Songbay
Sunny Sunny

Website : [email protected]

Hood riches and hood bitches bring hood snitches.
If I died today I bet the hood listen.
I bet the streets talk, look at my gangsta walk
I don't fuck with nothing but gangstas so the money talk.
Real shit real talk haters be dropping salt.
I'm finna drop the top dropping drop in the loft.
My leather so soft I might as well show it off.
My feather so soft trigga always going off.
I'm getting money all got damn day.
That's why I ride with that got damn kay all got damn day.
Niggas know I don't got damn play, cause I'll find out where ya ass stay.
Fuck putting cash in a safe.
I buy forces just to have a shoe box for the day.
And fuck buying jags I rather ride Chevrolet.
I'll do the inside, candy, shoes, and make ya hoe day.
Ayee man say come on and play.

Hood Riches

CHORUS:

I got bank rolls so I keep shit like big choppas
With full clips, I ain't worry bout you or ya partner.
Loose lips sink ships, I done fucked her partner.
I know you hating on me cause you riding in a madza.
2x
I got bankrolls; get ya money up
I know you niggas hating; but you hating for what.

VERSE:
I don't waste energy on niggas like you niggas
Boil none fade all, I be around real killas.
That rather get some money and make you look like lil niggas.
If it ain't about the money Sunny Sunny ain't the nigga to talk to.
About all that ol extra shit
You'll never catch me sitting around gossiping like no bitch.
I'm tryna get hood rich and fuck a hood bitch.
Catch me in ya hood bitch in something loud and quick.
Burning off with the money like I ain't did shit.
Laughing off yo street cause you mad at yo bitch.
Ear hustling so you heard her talking with her click.
That nigga got that money girl, he on some boss shit.
Yea you damn right and I'm known for laying pipe.
Ya neighborhood drug dealer fuck em late at night.
If you don't want me to fuck her than keep her out of sight.
Cause I'll give her what she want on the first night.

Bankrolls

They say I'm dumb dumb just stay the fuck up out my way.
Aye I don't even wanna use the kay.
Say I'm tryna make some money don't even play.
For a thousand I know a couple niggas that'll really spray.
Like some raid in yo kitchen after you just ate.
They hit the house down the street raid middle of the day.
So we don't need no drama on the block not today.
We gon' get out the mud I'm talking every way.
I get everybody grass cut they ain't got nothing to say.
If the laws hit the spot I ain't got nothing to say.
A crook like Mo3, Pookie and Lucci ask my aunt faye.
(asks question) Do y'all think I'm dumb dumb?
No fucks to give, love don't live in my heart.
Nothing to give, yall ain't gave me shit from the start.
I couldn't even get a ride when I was riding dart.
Pass me up laughing but all that shit played a part.
In me grinding so hard for that push auto start.
Acting a donkey in that hemi gone off that remi.
That's why ya bitch like me, and you can't stand me.
These niggas ain't gon' fight me, they gon' act friendly.
When they see me and talk behind my back that ain't manly.
Dick up in the booty if you niggas ever hit the pen.
You ain't gon' even fight for it you just gon' let em in.
Niggas hyped up on the gram but they ain't getting it in.
When you see em they ain't in none of that shit they stunting in.
My brother hit the ground running and he just did 10.
The preacher behind that pull pit just like pimpin ken.
Fuck that collection plate god forgive me for my sins.
I'll eat yo plate step on yo toe you ain't my friend.
If you ain't getting money with me it ain't biting yo hand.
If you done slung that iron with me don't talk about it again.
We did what we did that's where the story end.
The game sold not to be told nigga let's make them ends.
We ain't got shit to prove them hoe ass niggas ain't really yo friends.
Niggas snitching just because you keep them white ol' mans.
All up in yo pocket but say that's the chance.
That'll niggas take bossin' up get ya ass crossed up now you outta luck
that's why I put it up.
It was hell coming up but now I'm here now nigga.
With a big ol' pistol and a fine bitch but I don't kiss her.
I'm always chasing money I never had time to miss her.
You niggas chasing ghost if you think it's a nigga realer.
On these beats the shit I speak I'm really that nigga.
I'm still out there, My aunty still praying for me.
I pull up to the trap and ask em what they got for me.
The underdog getting it all, my mind frame on fuck it.
Hop up in the bucket tuck it in my pants I'm rugged.
Pull up to mickey D's but not for no nuggets.
All they see is luggage, I'm thuggin up in public.
I'm thuggin thuggin thuggin to the end fuck it.
Run up a couple mill if a young nigga lucky.
Talk yo bitch up out her draws now I'm feeling lucky.
Feeling like a made man but the streets don't love me, back.
Bitch I got my own back I never needed a pack.
Bitch I got my own sack getting paper like a fax.
And that's facts nigga, that's facts nigga

Dumb Dumb


Latest Uploads

Hood riches and hood bitches bring hood snitches.
If I died today I bet the hood listen.
I bet the streets talk, look at my gangsta walk
I don't fuck with nothing but gangstas so the money talk.
Real shit real talk haters be dropping salt.
I'm finna drop the top dropping drop in the loft.
My leather so soft I might as well show it off.
My feather so soft trigga always going off.
I'm getting money all got damn day.
That's why I ride with that got damn kay all got damn day.
Niggas know I don't got damn play, cause I'll find out where ya ass stay.
Fuck putting cash in a safe.
I buy forces just to have a shoe box for the day.
And fuck buying jags I rather ride Chevrolet.
I'll do the inside, candy, shoes, and make ya hoe day.
Ayee man say come on and play.

Hood Riches

CHORUS:

I got bank rolls so I keep shit like big choppas
With full clips, I ain't worry bout you or ya partner.
Loose lips sink ships, I done fucked her partner.
I know you hating on me cause you riding in a madza.
2x
I got bankrolls; get ya money up
I know you niggas hating; but you hating for what.

VERSE:
I don't waste energy on niggas like you niggas
Boil none fade all, I be around real killas.
That rather get some money and make you look like lil niggas.
If it ain't about the money Sunny Sunny ain't the nigga to talk to.
About all that ol extra shit
You'll never catch me sitting around gossiping like no bitch.
I'm tryna get hood rich and fuck a hood bitch.
Catch me in ya hood bitch in something loud and quick.
Burning off with the money like I ain't did shit.
Laughing off yo street cause you mad at yo bitch.
Ear hustling so you heard her talking with her click.
That nigga got that money girl, he on some boss shit.
Yea you damn right and I'm known for laying pipe.
Ya neighborhood drug dealer fuck em late at night.
If you don't want me to fuck her than keep her out of sight.
Cause I'll give her what she want on the first night.

Bankrolls

They say I'm dumb dumb just stay the fuck up out my way.
Aye I don't even wanna use the kay.
Say I'm tryna make some money don't even play.
For a thousand I know a couple niggas that'll really spray.
Like some raid in yo kitchen after you just ate.
They hit the house down the street raid middle of the day.
So we don't need no drama on the block not today.
We gon' get out the mud I'm talking every way.
I get everybody grass cut they ain't got nothing to say.
If the laws hit the spot I ain't got nothing to say.
A crook like Mo3, Pookie and Lucci ask my aunt faye.
(asks question) Do y'all think I'm dumb dumb?
No fucks to give, love don't live in my heart.
Nothing to give, yall ain't gave me shit from the start.
I couldn't even get a ride when I was riding dart.
Pass me up laughing but all that shit played a part.
In me grinding so hard for that push auto start.
Acting a donkey in that hemi gone off that remi.
That's why ya bitch like me, and you can't stand me.
These niggas ain't gon' fight me, they gon' act friendly.
When they see me and talk behind my back that ain't manly.
Dick up in the booty if you niggas ever hit the pen.
You ain't gon' even fight for it you just gon' let em in.
Niggas hyped up on the gram but they ain't getting it in.
When you see em they ain't in none of that shit they stunting in.
My brother hit the ground running and he just did 10.
The preacher behind that pull pit just like pimpin ken.
Fuck that collection plate god forgive me for my sins.
I'll eat yo plate step on yo toe you ain't my friend.
If you ain't getting money with me it ain't biting yo hand.
If you done slung that iron with me don't talk about it again.
We did what we did that's where the story end.
The game sold not to be told nigga let's make them ends.
We ain't got shit to prove them hoe ass niggas ain't really yo friends.
Niggas snitching just because you keep them white ol' mans.
All up in yo pocket but say that's the chance.
That'll niggas take bossin' up get ya ass crossed up now you outta luck
that's why I put it up.
It was hell coming up but now I'm here now nigga.
With a big ol' pistol and a fine bitch but I don't kiss her.
I'm always chasing money I never had time to miss her.
You niggas chasing ghost if you think it's a nigga realer.
On these beats the shit I speak I'm really that nigga.
I'm still out there, My aunty still praying for me.
I pull up to the trap and ask em what they got for me.
The underdog getting it all, my mind frame on fuck it.
Hop up in the bucket tuck it in my pants I'm rugged.
Pull up to mickey D's but not for no nuggets.
All they see is luggage, I'm thuggin up in public.
I'm thuggin thuggin thuggin to the end fuck it.
Run up a couple mill if a young nigga lucky.
Talk yo bitch up out her draws now I'm feeling lucky.
Feeling like a made man but the streets don't love me, back.
Bitch I got my own back I never needed a pack.
Bitch I got my own sack getting paper like a fax.
And that's facts nigga, that's facts nigga

Dumb Dumb

Written By: Darius Hooker

CHORUS:

The struggle real, I can't even tell you how to feel.
Too many mothers' being fathers', plus paying the bills.
It's hard being a mother now days the struggle real.
It's hard being a mother now days the struggle real.

VERSE:

Let me drop this bomb, I swear I'm finna paint a picture.
Too many mamas' dealing with lazy ass niggas'.
Doing it all on they own they can't even pay that nigga.
To watch his own kids so she try to replace that nigga.
But it's hard to find a real man that'll stay there with her.
And raise them kids up because it's hard to deal with em.
Mind of they own they don't listen so she resort to hitting em.
4 kids she can't even find nobody else to get em.
She missing work feelings hurt when she show up to that school.
Whoopings not working no more she don't know what to do.
She don't know what to say she yell until she turn blue.
All in the face Tell me, what would you do.
If you was in her shoe, cause I ain't gotta clue.
Most baby daddys' don't think about what the mama going through.
I seen it all first hand I'ma tell the truth.
It made wanna be a better father to my kids too.

The Struggle Real

My Uploads

Hood riches and hood bitches bring hood snitches.
If I died today I bet the hood listen.
I bet the streets talk, look at my gangsta walk
I don't fuck with nothing but gangstas so the money talk.
Real shit real talk haters be dropping salt.
I'm finna drop the top dropping drop in the loft.
My leather so soft I might as well show it off.
My feather so soft trigga always going off.
I'm getting money all got damn day.
That's why I ride with that got damn kay all got damn day.
Niggas know I don't got damn play, cause I'll find out where ya ass stay.
Fuck putting cash in a safe.
I buy forces just to have a shoe box for the day.
And fuck buying jags I rather ride Chevrolet.
I'll do the inside, candy, shoes, and make ya hoe day.
Ayee man say come on and play.

Hood Riches

CHORUS:

I got bank rolls so I keep shit like big choppas
With full clips, I ain't worry bout you or ya partner.
Loose lips sink ships, I done fucked her partner.
I know you hating on me cause you riding in a madza.
2x
I got bankrolls; get ya money up
I know you niggas hating; but you hating for what.

VERSE:
I don't waste energy on niggas like you niggas
Boil none fade all, I be around real killas.
That rather get some money and make you look like lil niggas.
If it ain't about the money Sunny Sunny ain't the nigga to talk to.
About all that ol extra shit
You'll never catch me sitting around gossiping like no bitch.
I'm tryna get hood rich and fuck a hood bitch.
Catch me in ya hood bitch in something loud and quick.
Burning off with the money like I ain't did shit.
Laughing off yo street cause you mad at yo bitch.
Ear hustling so you heard her talking with her click.
That nigga got that money girl, he on some boss shit.
Yea you damn right and I'm known for laying pipe.
Ya neighborhood drug dealer fuck em late at night.
If you don't want me to fuck her than keep her out of sight.
Cause I'll give her what she want on the first night.

Bankrolls

They say I'm dumb dumb just stay the fuck up out my way.
Aye I don't even wanna use the kay.
Say I'm tryna make some money don't even play.
For a thousand I know a couple niggas that'll really spray.
Like some raid in yo kitchen after you just ate.
They hit the house down the street raid middle of the day.
So we don't need no drama on the block not today.
We gon' get out the mud I'm talking every way.
I get everybody grass cut they ain't got nothing to say.
If the laws hit the spot I ain't got nothing to say.
A crook like Mo3, Pookie and Lucci ask my aunt faye.
(asks question) Do y'all think I'm dumb dumb?
No fucks to give, love don't live in my heart.
Nothing to give, yall ain't gave me shit from the start.
I couldn't even get a ride when I was riding dart.
Pass me up laughing but all that shit played a part.
In me grinding so hard for that push auto start.
Acting a donkey in that hemi gone off that remi.
That's why ya bitch like me, and you can't stand me.
These niggas ain't gon' fight me, they gon' act friendly.
When they see me and talk behind my back that ain't manly.
Dick up in the booty if you niggas ever hit the pen.
You ain't gon' even fight for it you just gon' let em in.
Niggas hyped up on the gram but they ain't getting it in.
When you see em they ain't in none of that shit they stunting in.
My brother hit the ground running and he just did 10.
The preacher behind that pull pit just like pimpin ken.
Fuck that collection plate god forgive me for my sins.
I'll eat yo plate step on yo toe you ain't my friend.
If you ain't getting money with me it ain't biting yo hand.
If you done slung that iron with me don't talk about it again.
We did what we did that's where the story end.
The game sold not to be told nigga let's make them ends.
We ain't got shit to prove them hoe ass niggas ain't really yo friends.
Niggas snitching just because you keep them white ol' mans.
All up in yo pocket but say that's the chance.
That'll niggas take bossin' up get ya ass crossed up now you outta luck
that's why I put it up.
It was hell coming up but now I'm here now nigga.
With a big ol' pistol and a fine bitch but I don't kiss her.
I'm always chasing money I never had time to miss her.
You niggas chasing ghost if you think it's a nigga realer.
On these beats the shit I speak I'm really that nigga.
I'm still out there, My aunty still praying for me.
I pull up to the trap and ask em what they got for me.
The underdog getting it all, my mind frame on fuck it.
Hop up in the bucket tuck it in my pants I'm rugged.
Pull up to mickey D's but not for no nuggets.
All they see is luggage, I'm thuggin up in public.
I'm thuggin thuggin thuggin to the end fuck it.
Run up a couple mill if a young nigga lucky.
Talk yo bitch up out her draws now I'm feeling lucky.
Feeling like a made man but the streets don't love me, back.
Bitch I got my own back I never needed a pack.
Bitch I got my own sack getting paper like a fax.
And that's facts nigga, that's facts nigga

Dumb Dumb

Written By: Darius Hooker

CHORUS:

The struggle real, I can't even tell you how to feel.
Too many mothers' being fathers', plus paying the bills.
It's hard being a mother now days the struggle real.
It's hard being a mother now days the struggle real.

VERSE:

Let me drop this bomb, I swear I'm finna paint a picture.
Too many mamas' dealing with lazy ass niggas'.
Doing it all on they own they can't even pay that nigga.
To watch his own kids so she try to replace that nigga.
But it's hard to find a real man that'll stay there with her.
And raise them kids up because it's hard to deal with em.
Mind of they own they don't listen so she resort to hitting em.
4 kids she can't even find nobody else to get em.
She missing work feelings hurt when she show up to that school.
Whoopings not working no more she don't know what to do.
She don't know what to say she yell until she turn blue.
All in the face Tell me, what would you do.
If you was in her shoe, cause I ain't gotta clue.
Most baby daddys' don't think about what the mama going through.
I seen it all first hand I'ma tell the truth.
It made wanna be a better father to my kids too.

The Struggle Real


About Me

Bio

I am a upcoming southern rap artist from the Dallas area. My material contains storylines, passion, and also deep detail into the cultural environment I've seen growing up on the streets. Reading it will not be your average experience because it comes with an exclusive and illustrated story word for word on each song. Please view and enjoy.

CV/History

User has yet to complete this section.

Contact

Do you want to Work with Sunny Sunny?